Fajar ki Sunnat ki Qaza

Qaza asal me waqt k baad wajib ki adaygi ko kehte he, is mayna me Qaza kisi sunnat ki nahi he.

lekin majazan sunnat k ger waqt me parhne ko qaza keh dete he,

qaza ka itlaq us par mushakalt k tor par he,

asal mayne k eatebar se wujub k darje me nahi he,

isi lihaz se agar fajar ki sunnat farz k sath qaza ho jaye to zawal se pehle pehle farz k sath sunnat ki qaza karne ka hukam he,

farz k taabe ho kar, or zawal k baad kisi or waqt me sirf Farz ki qaza he, Maraqiul falah me he:

” ولم تقض سنة الفجر الا بفوتها مع الفرض الي الزوال “

حاشية الطحطاوي علي مراقي الفلاح:453 }-

isi tarah agar fajar ki sirf Sunnat reh gayi to imam Muhammad k qaul par suraj nikalne k baad zawal se pehle tak us ke parh lene ko behtar kaha he.

“قال محمد:

وتقضي منفردة بعد الشمس قبل الزوال فلا قضاء لها قبل الشمس ولا بعد الزوال اتفاقا۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔قيل :

لا خلاف بينهم في الحقيقة لانهما يقولان :

ليس عليه القضاء وان فعل ،لا باس به،ومحمد يقول :

احب الي ان يقضي وان لم يفعل  فلا شيئ عليه۔”

حاشية الطحطاوي علي مراقي الفلاح:435 }-

khulasa ye k Qaza “ityane wajib ger waqt me” yani wajib ko dusre waqt me ada karne ko kehte he,

is ma’na kar kisi sunnat ki qaza nahi he;

lekin mazkura do surato me fajar ki sunnat k qaza karne ko behtar kehna or use qaza kehna majaz he.

wallahu A’alam (chand Aham asari masail:168,169 darul ifta deoband)