Barsat me Sadako par Behne wale Pani ka hukam!

Barsat me Sadako par Behne wale Pani ka hukam

Tez barish me rasto par behne wala pani agar najasat milne ki wajah se uska rang ya bu badal jaye, jaisa ke aam tor shehro ki gali kucho me ibtedaee Barish ke waqt dekha jata he to ye pani napak hoga,

agar ye badan ya kapdo me lag jaye to uska pak karna zaruri hoga; lekin agar tez barish der tak hoti rahi, jiski bina par gandagi beh kar aage chali gayi,

or pani saaf suthra nazar aane laga ya pehle hi sadak saaf suthri thi,

us par pani beh pada, ya gaun dehat ke kachche rasto par barish ka pani mitti me mil kar behne laga to us pani ko napak nahi kaha jayega, or uska hukam jari pani ki tarah hoga.

سئل ابو نصر عن ماء الثلج الذي يجرى على الطريق، وفي الطريق سرقين ونجاسات يتبين فيه ايتوضأ به؟.

قال: متى ذهب اثر النجاسة ولونها جاز. وفي الحجة: ماء الثلج والمطر يجري فى الطريق اذا كان بعيدا من الاوراث يجوز التوضي به بلا كراهة.

(فتاوى خانية: ١/٢٩٨ رقم: ٤٨١)

وبتغير احد اوصافه من لون او طعم او ريح ينجس الكثير ولو جارياً اجماعاً. اما القليل فينجس وان لم يتغير.

(در مختار مع شامي زكريا: ١/٣٣٢ ) (Kitabul masail: 1/102)

Raste ki chhinto ka hukam!

Barsat wagera ke zamane me rasto ki jo chhinte kapdo par lag jati he, unke bare me ye tafsil he ke agar koi aisa shakhs ho jisko kisi zarurat se barbar aise kichad wale rasto par jana padta ho or uske liye har martaba kapdo ka dhona mushkil ho to aise shakhs ke haq me zaruratan raste ki chhinte maaf he chahe wo chhinte ziyada hi Q na ho!?

Or unhi kapdo ke sath namaz durust ho jayegi; lekin agar koi aisa shakhs ho jisko barbar rasto me aane jane ki zarurat na ho or wo un chhinto se bach sakta ho to aise shakhs ke liye thodi bahut chhinte to maaf hogi;

lekin agar bahut ziyada chhinte aise shakhs ke kapde par lag jaye to unko maaf qarar nahi diya jayega,; napak shumar kiya jayega, lihaza unhe dho kar hi uske liye un kapdo me namaz parhna durust hoga.

وطين الشوارع عفوا وإن ملأ الثوب للضرورة، ولو مختلطا بالعذرات وتجوز الصلوة معه الخ. بل الاشبه المنع بالقدر الفاحش منه الا لمن ابتلي به بحيث يجئ ويذهب فى ايام الاوحال فى بلادنا الشامية; لعدم انفكاك طرقها من النجاسة غالبا مع عسر الاحتراز بخلاف من لا يمر بها اصلا فى هذه الحالة فلا يعفي في حقه، حتي ان هذا لا يصلي فى ثوب ذاك.

(شامي زكريا: ١/٥٣١، كراچي ١/٣٢٤ ) (Kitabul masail: 1/101,102)

Chhat se tapakne wala pani ka hukam!

Agar chhat par jagah jagah najasat padi ho, ya lagi ho or isi darmiyan barish hone lage or chhat se pani niche tapakne lage to usme thodi tafseel he.:

  1. agar barish musalsal Musladhar ho rahi he or isi darmiyan me Chhat tapakni shuru ho gayi to ye jari pani ke hukam me he or pak he jab tak barish hoti rahegi us chhat se tapakne wale pani ko napak nahi kaha jayega.
  2. or barish ruk jane ke baad ye dekha jayega ke puri Chhat par napaki he ya baaz hisse par he, agar puri chhat ya aksar hisse par napaki mojud he to tapakne wala pani napak he or agar baaz hisse par napaki he to tapakne wala pani napak nahi kaha jayega.

لكن الصحيح انه ينظر فى الذي يسيل من السقف والثقب ان كان مطرا دائما لم ينقطع بعد فما سال من الثقب فهو طاهر، واما اذا انقطع المطر وسال من السقف شيء فما سال فهو نجس.

(المحيط البرهاني: ١/٢٤٠) (Kitabul masail: 1/104)


10/03/2016 / Mufti Siraj Sidat Latkan

واللہ تعالیٰ اعلم